Agnezzzz

Alla inlägg den 13 februari 2012

Av Agnezz - 13 februari 2012 19:20

:] Japp, nu har jag duschat (+sjungt lite)   hehe

jag har även tagit på mig min lilla söta fawo pyjamas :D

SKÅDA DESS MAKT

 

Vad tycker ni dåe?

Har ni nån fawo pyjamas?  

Jag
Av Agnezz - 13 februari 2012 16:25

Jaa, änu är det snö ute och ännu är det kallt, när tänkte våren komma då?

Men man får la ta och njuta så länge det varar, här är en vinter klädsel från gsm på min modell :]

Visst är de tjusiga, man ska ju njuta av att man kan vara så snygg vinter tid :)

     

Av Agnezz - 13 februari 2012 16:04

Det är helt sjukt, första dagen (dagen då jag skapade min blogg) hade jag redan 50 sidvisningar :D

Andra dagen, tro det elr ej, då hade jag 162 visningar...lite chock jag fick


Och idag dag nr.3 har jag än så länge haft 340 visningar      JAAY!


SÅ AWSOUM

SUPER GLAD! och det är bara tack vare er  


//Kramizz Agnezz  

Av Agnezz - 13 februari 2012 15:21

Heyy!

Jag tänkte bara berätta lite om min dag som varigt idag, det som hänt och inte kommer hända  


Jag vaknade 07.15 p.g.a min lilla kanin Salli som väckte mig och gjode så jag nt kunde somna om...sedan var jag tvungen att låta henne springa runt lite i mitt rum så att hon lugnade ner sig lite så jag kan få lugn och ro, men sedan var det dags för frukost *suck*, och sedan bloggen igen :]

Några frågor om detta? He..okej då går vi vidare x]


Sedan har jag bloggat hela dagen (typ) och suttigt inne vid gsm (lät som jag tänkte säga att jag satt inne på fängelset)

men aja, sen så har jag typ gjort det hela dagen och sen så kom Mojjs och ringde på för att låna toan, det kan du läsa mer om lite längre ner ;]


Om ni undrar varför jag hela tiden skriver " *suck* " så är det för att jag suckar elr tar ett hjupt andetag för att jag har typ en liten irriterande broblem med mina lungor just nu, elr vad man ska säga, det gör ont ibland, när jag anstränger mig mkt.


Jag vill åka skridskor! KOM HIT OCH ÅK MED MIG NU! x] elr kanske inte, hehe.

 

Sen hade jag så fett trök att jag tog denna bilden *ingen komentar* tänker jag när jag ser den ._. *suck*


Jag har även haft så trökigt att jag hunnigt göra denna x]

 hehe, hehe, hehe xD  

Jag
Av Agnezz - 13 februari 2012 15:16

Måste bara visa dessa underbart sjukt snygga kläder, lixom checka:

Håll med om att det är såååå sjukt snyggt :]

Vad är erat fawo plagg?  

Av Agnezz - 13 februari 2012 15:08

Jag känner att jag just nu är inne på dansande animeringar

känns lite creapy, lixom kolla här


 

Oxå just en banan, som den förra med, en banan ._. *suck* vad är det för fel på mig??

 

Av Agnezz - 13 februari 2012 14:43

Jaha, nyss ringde Mojjs och bah "Heey, jag och Ronja ä här i Tibro, vi råkade ta fel buss, kan jag få låna din toa?"

Och ja bah "Asså, det finns en toa på buss-stationen"

Och ä Mojjs så jobbig och säger "Men jag gillar inte att gå på såna toaletter, de är så äckliga"

Och jag bah "Jaha... (-.-') var är ni då?"

Och då har ju såklart Mojjs tänkt till "Vi är nästan hemma hos dig nu"

Och då ser jga ut så här:   

En stund senare så knackar hon på dörren, de kommer in hon lånar min toa och sedan så går de igen och jag ser typ ut så här när de går:   


Jag
Av Agnezz - 13 februari 2012 13:23

Heii Heii!


Brukar du rolla, eller skriva berättelser? 

Jag älskar att rolla och skriva jag skriver just nu på en värklighets-baserad berättelse, om mig Mojjs och Sia =]

Den blir ju ganska bra, fast jag har nt hunnigt så långt ännu :i

På gsm rollar jag, just nu rollar jag med Pingu, men hon är sällan inne   (synd) och jag vill så gärna rolla!

ROLLA MED MIG NUU! 


 


//Kramizz Agnezz

Gästbok

Presentation


Heey, Det är jag som ä Agnezzzz, kalla mig bara Agnez ;)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kategorier

Omröstning

Har du fb? Hur offta ä du inne?
 JA! Såklart! HELA TIDEN
 Ja! 1 gång om dan
 Ja! Ibland!
 Ja! 1 gång i veckan
 Ja! 1 gång i månaden
 Ja! Men aldrig
 Nej!
 Nej! Vägrar skaffa
 Nej! Får inte
 Nej! Vad är det?

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13 14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<<
Februari 2012
>>>

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards