Agnezzzz

Alla inlägg den 12 februari 2012

Av Agnezz - 12 februari 2012 18:51

hehe, är detta kärlek eller bara ett stort misstag?


hehe   

   

Av Agnezz - 12 februari 2012 18:43

  Asså guu, vad bra


Love this...kolla så får du se




Av Agnezz - 12 februari 2012 18:19

Vilken stile vilken dans och såklart...vilka movs x]



Vad tyckte du? Skriv i gästboken eller en komentar   

Av Agnezz - 12 februari 2012 18:03

Jag blev just sjukt sur, jag satt i en halv timme och väntade på att en tjej på gsm skulle öppna sin gb så att jag kunde kolla om det fanns något jag ville ha, efter 30 min då hon öppnade hade hon kasnek bara max 20 saker hon solde och inget jag ville ha, jag blev typ LITE SUR   


MEN NU, en ny bomb, hoppas att jag inte missar den p.g.a att jag skrev detta inlägget men det tror jag inte ^-^


för en gsm'are, här är det: http://se.gosupermodel.com/community/forum_thread.jsp?id=3685094#bottom

Av Agnezz - 12 februari 2012 17:30

På EN dag har jag än så länge haft hela 119 visningar  

Ni är ju helt bääääääääst 



   LOVE U x]


//Kramizz Agnezz

Av Agnezz - 12 februari 2012 17:18

Jaay! Jag har insett att jag byter header så himla mkt  

Omg! Fick just en Härlig-i-magen-känsla, för i kväll tänkte jag sitta här, vid min dator och skriva massor inlägg till er mina små sötizzar    

Oh shit, såg just världen failade "smiles-sak-grejj" kolla själv:   lixom WHAT?  

tröttnar de aldrig elr? xD


Jo tbx till headern, jag tänkte ge er lite små headers elr ge och ge...jag tänkte ha en tävling med typ lite frågor och sedan kan man vinna en header, vad tror ni? (men det är bara kanske)   

    

Jag
Av Agnezz - 12 februari 2012 12:55

Whitney Houston död  


R.I.P Whitney Houston!   


Vad tycker du om att hon är död?      

Av Agnezz - 12 februari 2012 12:44

Tillbaka x]


Nu har jag och Mojjs varigt och åkt skridskor igen :] det var super kul (enligt mig) och ja...kallt (enligt Mojjs)

Det gick bra och det var roligt, men sen kom en massa konstiga tjejer "som var sååå duktiga"  -.-'


Nu tjatar Mojjs om att jag ska bli klar så borde nog gå :*

BYYEE


//Kramizz Agnezz

Gästbok

Presentation


Heey, Det är jag som ä Agnezzzz, kalla mig bara Agnez ;)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kategorier

Omröstning

Har du fb? Hur offta ä du inne?
 JA! Såklart! HELA TIDEN
 Ja! 1 gång om dan
 Ja! Ibland!
 Ja! 1 gång i veckan
 Ja! 1 gång i månaden
 Ja! Men aldrig
 Nej!
 Nej! Vägrar skaffa
 Nej! Får inte
 Nej! Vad är det?

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13 14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<<
Februari 2012
>>>

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards