Agnezzzz

Alla inlägg den 11 februari 2012

Av Agnezz - 11 februari 2012 14:49

Ärligt talat, Nej! Alla har inte facebook.

Det är väldigt många som har, och de är ju såklart dem som pratar om det och de som inte har fb nämner det ju inte, så det r ju inte konstigt, jag har inte facebook och jag har inget behov av det, det är lite irriterande när alla frågar hela tiden varför jag inte har det, och då är det bara för mig att svara "Jag har inget behov av att skaffa det".

Och så är det...


Har du fb?


// Agnez

Av Agnezz - 11 februari 2012 14:34

Oj oj, nu snackas det om anden igen, jag kommer ialla fall aldrig våga köra, skulle vilja köra med mina bäzzor men Mojjs (Molly som jag kallar henne  ) hon är sjukt flumm så det skulle inte gå, och hon smittar av sig på Sia (Jag kallar henne Sanna) Så det kommer aldrig gå, detta är INGEN lek!

Oj, läste just detta:


"Den här sidan handlar då om Anden i glaset (en
enklare version av Ouija). Jag hoppas att ni tar det här på allvar, då jag är
100 % seriös. Det viktigaste på den här sidan är att ni läser REGLERNA för Anden
i glaset, annars kan ni lika gärna börja ta farväl från era vänner nu med
detsamma. Anden i glaset är en MYCKET riskfylld sak att göra. Man kan inte kalla
det Lek, som det oftast ses av sådana som inte är seriösa, alltså de som kommer
få men för livet, otur i åratal, hamna i märkliga bilolyckor o.s.v Listan kan
göras lång på vad som kan hända om du börjar reta anden, flamsar bort det hela,
blir beroende av Anden i Glaset, frågar när du ska dö m.m Jag kan väl inte
kalla mig erfaren, men jag har gjort detta flera gånger, och de flesta gångerna
har jag fått kontakt med någon från Andra sidan. Vissa säger at det bara är
andar på lägre plan (i regel onda andar) som utnyttjar kontakten med människor i
Anden i glaset. Men likaväl som det finns förvirrade andar, finns det goda andar
som vill ha kontakt med dig. Det finns andar som bara åker runt på papperet, och
bildar märkliga ord, det finns andar som har i avsikt att lura dig, att tvinga
dig till att göra saker du inte vill, det finns goda andar som svarar rätt på
dina frågor, vem vet? En dag kanske du får kontakt med din döda gammelfarmor.
Men jag varnar dig också; Anden i glaset är ingen lek, du kan bli både beroende,
så att du slutar att ta beslut på egen hand, och få psykiska men för livet. Men
gör du allt rätt, kommer du troligtvis att få kontakt med någon ande som kommer
ge dig svar som stämmer, och ett både spännande och fantastiskt minne för
livet"


  eeh...jo...  ska nog inte prova...   

Av Agnezz - 11 februari 2012 14:10

Salli , min älskade lilla sötnos     

Hon är min älskade lilla kanin, hon är så förbaskat söt.   hehe min lilla tjejja   


   här är hon i min famn      

Jag
Av Agnezz - 11 februari 2012 13:01

Hej igen!   


Nu har jag och min lilla syrra varigt och åkte skridskor, äntligen fick jag med henne och det var super kul, jag är ju bra på det. Jag visste faktist inte att jag var så bra på att åka, men jaja nu vet jag det, ska nog åka lite mer under sortlovet, som jag bara sagt jul lov till hela tiden  

Jag
Av Agnezz - 11 februari 2012 08:57

Heey igen, nu har jag börjat och då är det bara fortsätta, det finns så mycket att ändra här och fixa till, vad tycker ni om min header?  

Hehe, jaja   Jag är den enda som är vaken här hemma, lite tråkigt, men jag har hunnigt skriva på min verklighets baserade berättelse och jag har ju hunigt blogga här  


love u  

    

Av Agnezz - 11 februari 2012 08:24

Heey  

Välkommen till min nya blogg, inte min första men min första här på bloggplatsen.se 

Hoppas att ni kommer att läsa min blogg och tycka om den   


Här är en liten roligt klipp jag gillar, hoppas ni gör det med  


    

Gästbok

Presentation


Heey, Det är jag som ä Agnezzzz, kalla mig bara Agnez ;)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kategorier

Omröstning

Har du fb? Hur offta ä du inne?
 JA! Såklart! HELA TIDEN
 Ja! 1 gång om dan
 Ja! Ibland!
 Ja! 1 gång i veckan
 Ja! 1 gång i månaden
 Ja! Men aldrig
 Nej!
 Nej! Vägrar skaffa
 Nej! Får inte
 Nej! Vad är det?

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13 14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<<
Februari 2012
>>>

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards